Dat is helaas niet mogelijk, om je te kunnen verzekeren hebben wij een diploma of certificaat nodig van de behandelingen die je uitvoert. Op het gebied van Wimperextensions, Lash Lifting, wenkbrauwstyling accepteren wij de certificaten van Perfect Eyelash.
Moet ik voor een specialisatie binnen de gezichtsbehandelingen een basis diploma schoonheidsspecialiste hebben?
Ja om binnen de gezichtsbehandelingen specialisaties aan te bieden dien je in bezit te zijn van een Anbos erkend diploma schoonheidsspecialiste. Of wij de specialisatie kunnen verzekeren hangt heel erg af wat voor behandeling dit is. Daarom is dit altijd een stukje maatwerk.
Hoe vraag ik een offerte/verzekering aan?
Een offerte is altijd vrijblijvend en deze kan aangevraagd worden via de Beauty Op Maat Offerte op onze website. Via deze vragenlijst krijgen wij een goed beeld van wat voor behandelingen jij uitvoert in de salon. Zodat we een passende offerte op maat kunnen maken. Wil je de verzekering na de offerte aanvragen?….Onze medewerkers zorgen voor een aanvraagformulier dat je in kunt vullen.
Waarom heb ik een GGD goedkeuring nodig om permanente make up te kunnen verzekeren?
Permanente make up is een wat groter risico om te verzekeren, de kans dat er iets fout kan gaan is gewoonweg meer aanwezig. De GGD Goedkeuring is voor ons een extra zekerheid dat je al volgens de juiste richtlijnen de behandeling uitvoert. Je kunt je voor deze behandeling verzekeren als je het certificaat van Perfect Eyelash instuurt samen met de verklaring van de GGD. Deze hebben wij beiden nodig anders kunnen we je helaas niet voor deze behandeling verzekeren.
Moet ik bij de Kamer van Koophandel ingeschreven zijn om mijzelf te kunnen verzekeren?
Ja dit is nodig voor de verzekering. Wij hebben ook je kvk nummer nodig om gegevens op te kunnen halen.
Hoe lang zit ik aan een verzekering vast?
Nadat je de verzekering hebt aangevraagd heb je 2 weken bedenktijd, na deze bedenktijd zit je er één jaar aan vast. Na één jaar kan de verzekering iedere dag opgezegd worden met een opzegtermijn van één maand.
Hoe kan ik de verzekering opzeggen?
Dit kan alleen schriftelijk via de post, mail of via het contactformulier op onze website.
Wil je dit graag per mail doen dan mag je dit mailen naar info@beautysalonverzekeringen.nl
Wil je dit graag via de post doen dan kan dit naar:
Beautysalonverzekeringen.nl
Postbus 1448
5004 BK Tilburg
Wanneer zijn jullie te bereiken?
Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 op 013-4690186. Wil je ons liever mailen? Dan kan dit naar info@beautysalonverzekeringen.nl Wij zullen je mail dan zo snel mogelijk beantwoorden binnen onze openingstijden van het kantoor.
Staat jouw vraag er niet bij?
Tijdens kantooruren zijn we telefonisch bereikbaar en natuurlijk kun je ook gebruik maken van het contactformulier op de website. Deze vind je via de onderstaande button.